21 December 2012

Penerajang yang tak bersalah

Assalamualaikum.





Aku semedang terjaga time tidur. tengah dok mamai tu, dush sebijik kena kat hidung aku. tangan adik aku terajang muka aku. haihhh sabar jelah ade adik atlet. time malam buta pon nak practice rejam peluru. kang peluru ke mana gigi ko ke mana aku rejam.

Tapi nak salahkan siapa? bukan dia sengaja pon. tapi dalam tak sengaja pon, dah namribu kali aku kena.

Umpama beby yang baru belajar tatih, lain tatihnya dengan mug berisi Milo fuse last packet di sepaknya. time tu nak salahkan sape? beby tu? rase nak salahkan diri sendiri.. dah tahu ade beby dalam rumah, letak lah lagi barang-barang beby mudah capai.



Nak ku maki tengah malam buta tu? silap tahun aku kena maki balik kacau dia tidur. salah aku jugak dah tua pon tak berani nak tidur sorang-sorang. haihhh nampaknya benda ni akan berterusan sampai ade orang yang betul-betul peneman seumur hidup..


6 comments:

iera said...

MENDALAM AYAT LAST TU.. Hmm.hmmmm... :D

faY said...

hahaha tao takpe

eva said...

betul betul penaman seumur hidup? hehehe cari ler ;D

cik violet said...

adik tdo lasak ea..

xkan la da besau2 xberani tdo sorang ;p

Hanna Nabiella said...

haha, saba..hanna pnye adek pown mcm tu :D

Jom join first photo contest hanna..
semua peserta akan direview :)
http://www.farhanabiella.my/2012/12/photo-contest-be-yourself-by.html

ayani nazirah said...

nice ! come follow my blog . www.zackziediamond.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...