31 December 2012

This year

Assalamualaikum.

Tahun duaribu doblas dah nak blah. rasa excited nak jejak duaribu tigablas. mungkin takde banyak perubahan janji kekal ape yang ade :)



Macam-macam benda best and tak best berlaku semuaaa sesuai dengan umur aku 21 tahun ni. aku memang plan dengan umur 21 aku dah ade diploma, lesen motor kereta, holiday backpackers dengan bff. dan banyak lagi. Alhamdulillah aku gain banyak experience untuk menjadi dewasa yang sebenar.

























Semuanya aku rakam dalam otak, tak pun di belog sayang ni. tak kisah yang indah, buruk, masam, masin janji aku mampu berdiri sendiri. alamat tercampak di laut menjadi pulau. hell. hello.

Ni post terakhir untuk tahun ni! berjaya jugak dengan tak abaikan belog ni. thank kasih ye semua sudi follow belog usang ni. setia lah dengan belog ni pada tahun depan.

























It's fireworks background music in my mind. heee even tak pernah counting down kat mane-mane pesta. depan pc cukup..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...