02 January 2013

Masa depan

Assalamualaikum.

Aku dah boring dengan template blogger ni. bila aku window blogging, kebanyakkan blogger budak-budak, lawooo gila depa punye layout rase taknak keluar dari blog diorang.

Mulalah nak salahkan mak bapak tak hantar aku pergi sekolah computer mase kecik-kecik tu dah besar dungu je tak reti bace coding. haishhh terpaksa berguru dengan budak-budak.



Apesal depa terer sangat. kadang-kadang dah set dalam kepala yang ni misti belog budak kecik. lawo sangat! dah orang tua punye blog, bughuk. ok. blog aku bughuk.

Aku nak ubah belog ni 360degree. wait n see budak-budak! harharhar

Sempena tahun baru, ni lah azam aku. nak lawakan blog. bia muka bersepah jangan blog bersampah.


1 comment:

Unknown said...

chaiyukkk!!! template skg kemas jek..sejukk mata kan...tp tukar yg baru nnt kasi lagi cun!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...