08 January 2013

Si pusat dalam

Assalamualaikum.

Benda kecik macam pusat ni, dah lama bermain-main dalam kajian aku.

Kisahnya bila mak aku keluar statement "abah style kuat shopping sebab pusat dia cetek."

Aku tak perasankan lagi. sebab ape daa kena ngena pusat dengan shopping. aku check pusat aku. cetek! ni keturunan ni. abah aku pusat cetek. check mak aku punya, dalam tak tembus dasar wey.

Hurm ni ade yang aku check sorang-sorang pulak pusat depa. adik perempuan aku, memang jimat, pandai kumpul duit. pusat dalam tenggelam jari aku cucuknya. adik bongsu aku, hampir rata je permukaan pusat dengan perut. and dia seorang yang boros plus baran sekali. baran tu aku belom kaji.



Maybe ade perkaitan pusat dan tabiat berbelanja. aku pikir-pikir balik, mak aku sangat jimat. sangat-sangat. kalau mak aku tukang simpan duit, abah aku ngabehkan.

Aku pulak pantang ade duit, malam tu tak lena tido takot ade yang kebas duit tu sebelum sempat aku joli. terus pariapa esok tu jugak. lepas tu mati kering beli benda tak pekdah.

Aku buat spot check kat boyfriend aku. buat gila nak seluk baju dia check pusat! memang tak lahh. aku suruh dia check. wahaha pusat dalam. dalam. sure dalam aku sure. dia jimat + kedekut.



Si pusat dalam plus bun cha ya ta.


4 comments:

Rara said...

hahaha ngok~

Shahada Fauzi said...

hahahaha..lawak la..saya sangat kedekut dan penjimat..pusat dalam kot eh..balik rumah nanti nak check la..:P

Unknown said...

haha pusat..

tetiba ecah check jugak..aagagga!(><)

Unknown said...

kena buat experiment pusat plak la pasneh eyh..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...