16 January 2013

Dia pon nak jugak..

Assalamualaikum.

Aku nak tanya ade sape-sape yang nak ambik testimoni aku ni tak? aku pon pakai product gempak macam beutskin, tabita, nobikata.



Ape betoi ke testimonial diorang tu? aku tak mampu lah nak beli product memahal tu. pakai ape yang ade je tu pon tumpang ehsan mak and adik. sorang pakai skinz sorang pakai safi balqis, aku gaul dua-dua.

So ni testimoni hasil guna dua product tersebut.



Masalah kulit yang aku alamai bermula dari dagu: panas berapi kau, mungkin dosa-dosa dari mulut aku. terbaik. Bulu hidung kesan menghidu gossip terlalu banyak. Taik lalat, motif untuk menonjolkan peribadiku yang pengotor, taik letak luar. Mata berdarah-darahan, kesan melihat kemungkaran! taik mata juga sama motif dengan taik lalat. bulu kening extra kesan dosa yang makin extra tetiap hari. kat dahi tu buka ciuman tapi lebam tumbokan padu sebagai peringatan.

Hasil penggunaan product Skinz+Safi Balqis botol biru:





Oh lupa, plus wudu' sekali keyy.




1 comment:

Seneorita Baharin said...

atin buat ke tag nama tu? pandai sungguh..hee...nnt klo duit byk blh dtg penang eyh..heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...