05 January 2013

A perangai that we called lebah menghisap madu

Assalamualaikum.

Aku hampir lupa yang aku ade tumblr.

Aku start sign up tumblr sejak merajok dengan belog. time tu aku malas gila nak update belog. aku lansung tak bukak belog. sampai lah aku tetiba tergerak naluri nak log in belog. tengok-tengok dashboard dah baru. terus sesat.

Bila dah rajin berbelog, aku lupakan tumblr. kesian dia.






















Kat tumblr ni ade banyak lah jugak aku post. tapi semuanya gambar je. aku tak tulis pape pon. maybe aku dah merajok dengan belog. kat belog aku rajin tulis tapi takde siapa bace. bunyi cengkerik.

So, aku show off lah kat tumblr. bajet akan ade yang bukak tengok tumblr aku. padahal aku tak pernah show link tumblr kat sesape pon. malu.

Memang aku macam lebah. dah habis bunga tu aku sedut madu, aku tinggalkan. pindah ke satu bunga lain pulak. habis madu sepah di buang betoi.

Sekarang madu di tumblr habis aku sedut. kembali balik pada belogsepot. tunggu madu belog ni habis. tunggu.



1 comment:

♛ Rose Wolfsbane said...

suka bukak tumblr sebab gambar dia cantik ! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...