23 January 2013

Buat Terok #4: Takot di katakan penyebab

Assalamualaikum.

Korang pernah ke rasa macam ni, contoh:

Kak Rita bercerai dengan Aidil. tiba-tiba anda rasa bersalah sebab minat Aidil sangat-sangat sampai buat stock gambar Aidil yang anda kerat di paper. Anda rasa anda punca mereka bercerai walaupun anda bukan Jue Aziz.

Itu contoh. situasi tu aku selalu rasa. kalau kat dalam rumah aku, apa-apa yang jadi, aku sangat takot kalau diorang pikir aku yang buat benda tu padahal aku takde kena ngena lansung. So, aku akan berusaha membuktikan aku tak terlibat walaupun orang tak syak aku pon. kiranya aku ada alibi. 


Over sungguh. macam mana entah aku nak atasi benda ni. Masa atas jalan raya buatnya polis tahan aku, dari diorang tak syak aku bawak pistol, terus aku yang gelabah pergi ngaku dalam bonet kereta ada pistol. naya aku.


5 comments:

Intan Akma said...

huh bahaya tu.. balas kunjungan di sini ;)

Mrs Velentine said...

huhu.bahaya ni..kena selalu motivasi kan diri

eVa said...

bahaya.. ermm masa skolah dulu pernah rasa mcm tu jugak.. kurang yakin pd diri kot.. sentiasa salah kan diri.. jgn mcm tu nanti takut org boleh naya kita sbb tau kelemahan kta mcm tu..

Nur Amalina said...

hahaha..yang fay bg contoh tu memang kelakarr...hikhik..
fay kene belajar cara nak tenangkan diri mungkin..=)

Aju Mohit said...

salam kunjungan, berfikiran positif and relax

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...