08 July 2011

Bulan ini dan bulan-bulan seterusnya

Assalamualaikum.

Even exam lambat lagi tapi ade la rasa tekanan macam exam lagi seminggu. padahal baru quiz. haih mentang-mentang dah di penghujung semester. masing-masing berharap tak ade paper yang sangkut. alamatnya tak dapat grade sama-sama. fuuu


Aku pun harap semua kawan-kawan ade bersama masa grade. nanti aku nak lepak dengan siapa? Ya Allah tolong lah bagi kamu semua lepas semua paper.


Kawan-kawan aku semua ni baik. semua pun sepakat membawa berkat. tak ade yang masing-masing nak tunjuk taring.



Mereka semua baik dan cantik-cantik.



Calon-calon isteri



Aku dah gemok



From left : Owka, Kecik, Azah, Aku, Bib



Berangan camera yang snap ni adalah dslr



Kamu semua kawan-kawan yang terbaik dari gudang lah!!


Motif puji kawan-kawan sampai berbakul?

Kawan-kawan sangat penting untuk make sure hari-hari yang aku lalui macam dalam taman bukan kat pulau tengah-tengah lautan.

Ayat buku tak mahu kalah!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...