15 July 2011

Iklan terbaik dari gudang yang pernah aku tengok

Assalamualaikum.


Sedih ouhh mase tengok cite ni. aku siap terpaku, masa lecturer aku pasang video ni. 



Kalau semua iklan kat malaysia panjang bejela macam ni, memang setiap kali iklan sempat lagi kau pergi goreng ikan, sidai baju segala bagai. 

Tapi kreatif sungguh. lari tajuk betul dari music ke pantene. Syabas lah

3 comments:

aswadz said...

dah macam hantu sadako tgh maen violin je aku tgk...

z a z a said...

lamenye iklan tu. cuk3

faY said...

sedih lah iklan ni.

mnitik jgak air mata aku.

huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...