01 November 2012

Awkward nya..

Assalamualaikum.

Sekarang ni nak update belog sendiri pon rasa awkward. macam semalam, aku terjatuhkan pin tudung mak bernilai ratusan tapi tak ade terjejas ape-ape. yelah harga ratusan kalau berterabor, berderai membazir betoi mak aku beli. tetiba rasa awkward kalau tak bagitahu kat mak kejadian sebenar even lansung tak rosak tak tercalar. awkwardnya kalau bagitahu so tak payah bagitahu.

Rasa awkward yang sama dengan kejadian pin tudung and update belog. AWKWARD tak terkira.



Tahun ni paling awkward bila umur 21 angka yang paling aku tunggu-tunggu bak kata manusia, umur 21 dah boleh dapat kunci. natang kunci lah. kebetulan tarikh birthday aku 21hb. angka palaing kegemaran tapi awkward gilaa nothing special! lansung tak bermakna waaa takde life kau patin. orang laen ade fireworks sambut birthday. aku pulak sambut birthday dua bulan kemudian. beli sendiri birthday cake wallah! ni memang special but.. awkward.


Jangan werangan sangat lah ni cake birthday party budak darjah nam mane aku rembat.



Suram gila birthday cupcake aku.. beli sendiri je kot.


Perasaan awkward lagi bila semuaaa sambung degree but aku pretend takde perasaan dok kat rumah ngabehkan boreh. Awkward dengan pendirian sendiri yang dulu aku dengar gah gila taknak buat degree lagi. nak enjoy dulu.. what hapeng now? nak nyesal? tak jugak. kalau aku buat degree haritu pon tak lari dari nyesal and.. awkward. nak jugak..




Biarkan aku dengan awkward-do aku. asalkan aku okey biarkan dia terjun dengan labus-labusnya. nyanyi lagu kampung boy lalalalalala lalalalala lalalalala lalalalalala ok fine, lirik dia lalalalala je senang buat duit.

Wallah! dhaaa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...