02 November 2012

Gila tak best usia muda kau

Assalamualaikum.

Masa usia aku muda belia belasan tahun, aku gemar betoi mengayat orang pulohan tahun. 20-an paling gemar.

Time tu jurang usia bukan halangan tapi aku tak ade lah sampai tahap bercinta. biasalah budak-budak gedik aior nak menerai semua spesis jantan. kalau ade yang layan aku on. on means berkawan, bersms. tapi tak ade sorang pon ajak aku couple. aku tipu umur aku 20 padahal baru 15 tak silap.

Umur memang boleh tipu sebab muka aku memang matured and badan aku macam budak habis sekolah dah. tapi perangai budak-budak tu tak boleh nak tipu lah. nampak sangat kebudak-budakannye. mane lah aku tahu orang tua (20-an) dah tak best hidupnya.



Muka yang matured tidak menghalang aku untuk berperangai rabak.

Terkini, aku chat kt fb dengan sedara jaoh. umur dia akhir 20-an and masih mencari aku rasa.

Cut off perbualan chat kat fb antara aku dan sedara jaoh.

Aku: baik bagitahu siapa kau. (masa ni aku tak dapat mengecam siapakah dia)
Sedara joah: blablabla (menerangkan hubungkait kekeluargaan)
Aku: owhhh nape tak bagitahu awal-awal? tahu takot. (means, berterus-terang sebab di gertak)
Sedara jaoh: tak pun.. takot pada yang satu je =)
Aku: ok.

Gila boring life kau.. ayat gurau tahap cicak pon kau potong mood habis. kalau aku bahan kau tahap panda mau kau sentap gamaknya.



So, jangan biar life jadi sux even dah tua bangka. aku harap umur aku 60-an pon aku boleh layan budak remaja and depa rasa teruja ada orang tua yang berpikiran tak matang. boleh gitu?




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...