30 November 2012

Langkahan seluas longkang

Assalamualaikum.

What a psycho title.

Bulan seblas dah nak blah. aku enjoy bulan seblas and tak sabar untuk bulan doblas. yeay sama-sama.

Budak diploma UiTM tengah bizi dok convo aku pon teringin jugak. aku anak sulong, ni fes time mak aku masuk dewan tengok anak dia pakai jubah besar gabak.

Tapi tunggu bulan doblas ye mak.



Ingat kan langkah kami sekeluarga ke Shah Alam je 5hb ni. tapi.. sampai JB hoih!

Syukur exam imigresen 3hb seblas haritu aku pass. tak sia-sia aku melangut tak study. seriously aku tak berharap lansung sebab aku dah gerenti failed. aku tak boleh jawab paper 1. ada 50 soalan tak silap aku, ada pilihan jawapan. aku main ini mini mai ni mo je ha.

Soalan siap tanya berapa mukasurat international pasport. adoila aku tak pernah bace lah pulak pasport. mukadam pon aku tak tahu berapa mukasurat.

Nampak tak permainan dia di situ.

Setelah berita ke'pass'an exam tu aku terima, kena ready untuk program ni pulak. then baru lah diorang belek-belek semua candidates. dah belek-belek, and pass belek-belek, baru diorang panggil interview. sooo panjang lagi perjalanan tu. belom tentu dapat or tidak.

Sekali lagi. nampak tak permainan diorang di situ. 



Datin Halimah kau. JB!



Sedang-sedang elok lah tarikh convo aku 5hb then 8hb kena ade di JB.

Abah aku pon laju je sambung cuti sampai 10hb. hiks panjang langkah, boleh rentas laut china selatan. 



Owh Justin Bieber. JB



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...