13 November 2012

Bayangkan

Assalamualaikum.

Aku teringat satu hari di kelas Business Law awal tahun 2012.

Aku ambil tempat sebelah classmate aku. class Law akan menggabungkan 3 class sekali so, kebetulan aku terduduk sebelah dia diberi nama sebagai Suri. kenapa Suri. sebab dia bukan Suci.

Ok.



Walaupun satu class tapi kami jarang berkomunikasi.

Aku sedaya upaya menadah otak dengar Miss terang satu-satu.

Tiba satu part, Miss explain pasal up coming test. Miss bagi hint topic yang keluar. jemm pulak otak aku time tu.

Aku kalih kepala kat Suri. aku tanya semula hint Miss bagi tadi tapi jawapan dia takde iras-iras Miss bagi tadi.

Otak aku macam "eh, yeke? macam lain je"

Muka dia bara macam kau pehal dah tanya tapi tak percaya pulak. Tetiba Miss ulang balik hint tadi yang totally lain dari Suri bagitau aku.

Tiba masa aku nak provoke dia hahaha

Aku kalih semula kat Suri. stand by muka annoying tahap giga. Suri buat derk.

Ok.

Aku cakap kat Suri.. "kan aku cakap, bukan." Suri buat derkkkk

Aku kalih depan tengok Miss.

6 comments:

Unknown said...

hahaha....macam tuu pn boleh ka....

faY said...

ape pon tak bolehhh

licha said...

hm.. sianny kat awak

faY said...

eh no prob lahh..

saje tringat :)

Unknown said...

Assalamualaikum (^_^) datang follow blog ni. Follower yang ke- 180 .

Nanti jikalau ade kelapangan , awak tinggalkan jejak link blog awak di sini ya Exchange link

nanti saya dapat Blogwalking awak selalu (^_^)

Hope dapat jadi rakan yang sejati dalam blogger ni ya , kita gunakan peluang ini sebaiknya untuk mengeratkan lagi hubungan antara 2 blogger (^^_)
Salam perkenalan ; ) sekali lagi dari Fariz Reza .

From: Fariz Reza [Dot] Com

Nabilah Azahari said...

cantik gmbo budak tu, suke2!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...