11 April 2012

Anonymously

Assalamualaikum w.b.t.

Agak terkilan sebab aku tak merasa gegaran gempa bumi kat kondo ni sebab orang-orang kat atas kondo aku dapat rasa gegaran tu. kondo lah sangat.

Tapi otak aku memang dasar. dasar tak boleh kenal pasti gegar di sekeliling. kalau aku berhadapan dengan situai gempa bumi mesti aku orang terakhir yang bertindak balas dengan situasi cemas. time tu aku lah orang paling cuak. orang lain dah habis cuak dah siap boleh buat statement depan camera jadi saksi kejadian gempa.

Ada satu budak ni baru 4 hari melihat dunia. nama pun tak sempat bagi. pehal tiba-tiba.

Masa aku meriba budak tu, dia baru berusia dua hari. kalau anak lizard, memerah lagi badan dia baru dua hari lahir dok menguik-nguik mata pejam-celik sumpah aku geli boleh lari tak pijak tanah kalau ade anak binatang yang memerah. eei



Cicak bogel.


Pehal aku boleh letak gambar musuh tradisi kat dalam entry ni. jauh benor bunyi baby dengan lizard. 



Beby ni takde nama. sapa ade idea untuk beby girl ni.



Ni bukan mak dia. mak dia jiran saye. heh

Rasa heaven sekejap dapat pangku beby yang baru dua hari lahir wei. selalunya aku dapat stock-stock yang dah berak taik keras punye beby. ni fes time lah rasa beby fresh dari oven hahaha. mak aku dan-dan time tu bahasakan diri dia opah. alalala cucu opah. opah. aku akan jadi mak? 

Ok dhaaa



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...