20 April 2012

Day 4: If you could live anywhere in the world, where would it be?



Just so you know aku ni orang cakap "campak dalam laut menjadi pulau". orang cakap bukan aku cakap tapi mintak simpang lah taknak aku dok kat pulau tengah-tengah laut macam kena pulau je. ?

Mostly, orang suka dengan pulau, pantai, laut.. tapi aku kurang sikit, bukan tak suka tapi kurang. aku suka tinggal kat tempat-tempat tinggi. macam atas bukit ke gunung ke. sebab aku ni fobia dengan laut. tak tahu kenapa.



Aku tak ade specific place to live as long as tempat tu selamat, atas bukit, sejuk tak payah pasang air-cond dapat jimat sikit. kalau bersalji ok jugak. tak payah honeymoon jauh-jauh. then, ade small lake. tak payah besar sebab fobia kang. 












Kan boleh jimat. nak picnic tak payah pergi jauh-jauh. bentang tikar depan rumah bawah pokok kedondong siap photoshoot skali. tapi aku taknak lah hidup sekeluarga je atas bukit tu macam kera sumbang. aku tak kesah ada rumah berlambak-lambak area bukitan tu, tapi privacy tu still ade.






Tempat tu jugak kena ade nature look yang still terpelihara. so, boleh photoshoot tehee. photoshoot untuk pre-wed, wed, post wed blablabla..

Dhaaa


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...