24 April 2012

Day 8: If you could change anything about you, what would it be and why?


Banyak benda sebenarnya aku nak ubah. tapi kalau aku berubah banyak sangat kang bukan diri aku dah nanti. dah jadi orang lain. aku bersyukur dengan life aku sekarang. tapi soklan ni dah tanye gini, aku jawab jugak lah..



Kalau aku boleh ubah apa-apa mengenai diri aku, apakah ia dan kenapa? (translate balik soklan di atas)

Aku tak ade lah nak ubah semua, aku just terpikir satu benda ni. kita bercakap pasal kalau, if. kalau aku mampu balik ke zaman kecik-kecik, aku nak time tu aku dah mampu speaking macam air. cakap dengan family pon bahasa omputih. selain bahasa omputih, aku nak pandai bahasa lain, bahasa jepun ke perancis ke. 



Time kecik jugak, aku dah di cungkil bakat. bakat melukis ke, tangkap gambar ke, nyanyi ke tak pon make up? anything as long as orang akan recognize aku wujud dalam donia ni. maybe masa umur 5 tahun, aku terpilih jadi duta disney asia. tehee



Itu jelah kot. aku ni bukan boleh cerita lebih-lebih kang kelentong yang banyak.

Dhaa



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...