12 April 2012

Hidup membujang

Assalamualaikum w.b.t.

Hari ni mak abah pergi terengganu. bergelandangan la aku and adik pompuan. awal pagi mak abah chaw, aku settle hal rumah, aku pon chaw.

Keluar dengan Ketot. decide tengok wayang lepas melantak sorang sepinggan. aku tiba-tiba tergerak hati feeling dia sama macam orang terbuka pintu hati untuk bertaubat nasuha. adrenaline aku membuak-buak nak jugak tengok Battleship kalau tak aku parang kau.

Yeah. dapat tengok. sumpah best gila. sumpah taat setia pada negara pon tak sesumpah ni. memang best.



Navy hot dalam kapal.


Seumur 21 tahun aku ni, tak pernah aku bayar tiket rm13 harga blockbuster movie aku korbankan wei semata-mata nak tengok movie cenggini. 

Selalu masuk panggung tengok cite kak lisa, abang farid, mak cik datin, pak cik dato'. boring annn.

So, taraf aku ni memang layaklah jakun masuk panggung tengok cite gempak lawan-lawan tak main ah teknologi ciput. 



Kalau tayang kat tibi adegan cenggini, aku tukar channel dah.
Rosak jiwa ape tengok cite tahyul.


Then, aku jatuh cinta terus lah cite omputih ni. tapi orang yang dah biasa tengok transfomer and seangkatannye maybe anggap cite ni biase je.

Aku wajiblah over sebab fes time aku tengok cite berat. berat otak aku memikir. pikir ape tah. bukan tengok cite maths edu. huh



Aku sampai sayang nak pejam mata takot terlepas part best.


Lepas ni aku tak was-was dah nak tengok cite cenggini.

Dhaaa



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...