10 April 2012

Assalamualaikum.

Aku tak rasa nak buat entry pasal Dato' K kawen lain, pasal ABP red carpet segala berjela kalau cerita pasal ABP memang senang. 8 entry saja cerita pasal artis kat ABP. tapi motif aku update belog bukan jugak pasal kemenangan Aaron yang Zed Zaidi pertikai.

Aku tak ada nadi nak update pasal benda yang confirm-confirm peng'online' terjah abang nara dulu. lepas tu memang belambak blogger yang update benda yang sama. jelak pulak kalau cerita yang sama pon ada dalam belog aku.

Jadi aku kena lah update benda yang blogger lain takkan update. sape nak update cerita aku pecah ketawa aku kalau ada. mari aku sendiri update. dah jadi online diary belog ni. online diary aku. bukan diary artis.



Tuan blog bersama adiknya yang berbaju merah.



Ni posisi sama partner sudah tukar kepada jiran.


Ini kisah sabtu hari tu lah. aku berjaya meloloskan diri dalam bonet kereta nak joint jugak kejohanan bowling Piala Ketua Polis Batu Gajah. 



Kenal tak. tak kan?



Tiba-tiba pulak. kena buktikan aku lolos masuk dalam bonet kereta.



Semula. Bos abah aku ala yang pernah berlakon gerak khas. nahas lah tak kenal.
Sape jelah yang tengok gerak khas. tak up langsung. hahaha



Takyah lah.. tak kenal.



Team pink. represent team perkep.



Mak's team.


Aku dah pesan dah kat mak abah main bagi dapat piala bertuah tu. akhirnya.. memang tak menang. buat sakit lulut je. haha at least dapat exercise kata mak. yelah..

Dhaaa




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...