19 April 2012

Unplanned plan

Assalamualaikum wbt..

Hari selasa itu hari, Ketot roger lah aku ajak lepak-lepak. dok kat umah pon tak menjana ape-ape dok ngabehkan boreh yo..

Then, aku ok no problems as long as Aini pon joint jugak tak best lah kami dua orang je. tapi Aini ade kat Manjung and invite kami bermalam kat sana, esok tu boleh berjalan seharian.. ok no problemo..

Start enjin kereta, minyak cukup ni untuk pergi balik. kalau tak cukup pon ade aku kesah =)

Manjung - Batu Gajah ambik masa 45 mins without speed trap kalau aku trace ade speed trap it will take an hour miahaha..



Kalau datang Manjung memang wajib pergi karok! terbaek sangat-sangat. lagu uptodate, bilik besar macam master bedroom dah, murah pulak tu. sejam rm 11 untuk night on weekdays. rm 8 untuk days on weekdays. murah annn.. kalau weekend dia markup sikit lah kot.



Aku and Aini ready untuk berconcert.




Tengah hari tu, lunch kat luar area Marina Island. view dia sangattt cantik. tapi time tengah hari lip lap macam tu aku tak ade mood nak photoshoot. tapi ade je pengantin cina shoot kat situ. 

Then, kami melabun kat tesco sementara tunggu redup sikit cuaca. tengok-tengok memang redup sungguh. dah rintik-rintik dah.. sedih gila baq hang. 

Dah petang sangat and kalau patah balik pergi Marina Island bila pulak nak gerak balik Batu Gajah. pasrah berdarah.. shoot kat corner lot umah Aini jelah. 



Dah kemas barang nak balik dah..



Next time kite datang lagi ye Ketot.

Dhaaa  






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...