04 April 2012

Prologue to Epilogue

Assalamualaikum w.b.t.

Dah bertangguh-tangguh entry ni. malas nak menaip kutip idea.

Banyak sangat kenangan dari 2009 since jejak kaki ke UiTM Kedah sampai 2012. the culture, friends, lecturers, makanan, habitat, enemy kena ada S jugak sebab aku rasa aku ramai enemy so enemiesss, and books. memang tak boleh lari dengan semua benda alah semua ni.

Aku bajet lah buat entry ni macam comfirm-confirm aku lepas semua paper keramat. tapi aku tak lah mendoakan aku sangkut any paper. nahas aku, mahu aku delete entry ni.

Aku nak letak gambar yang rakam peristiwa moment kejadian mak nenek lah sepanjang di Utara nun. so, aku captionkan each picture tu senang sikit nak ayat.



Ni zaman skema kad matrix gantung leher.
Awal sem 1 lagi.. fresh dari gudang.



Orang balik rumah kami dok kolej, melepak cari makan tangkap gambar.
Kami berkawan atas dasar satu course, satu level di kolej masria.



Baru sem 1 dah pandai overnight midnite movie segala.
Budak baru nak up memang macam tu. tapi bila dah sem 3 4 5 tak pulak keluar ovenite.



Ni dah masuk sem 2 kena tendang dari kolej. aku terlalu baik so kena dok kolej taman uni.
So, pergi kelas naik lah keldai peliharaan.



Dapat sambut bufday dengan housemate. ni si future life partner aku punya angkara yang plan.



Zaman muda-muda lagi. La ni dah beruban dah..



Sem 3 and 4 tak banyak bezanya. still dengan environment yang sama, kawan yang sama.
tertutup and lembap lagi untuk mengenal sepak terajang donia.
tapi masa ni dah masuk kolej balik. 




Tengok muka memang nampak senyum tapi plastik. plastik surgeon made in Thai. Tapi sakit jugak lah bila ada yang tak kenang budi.

Huh. kejam tak kalau aku wish orang tak kenang budi tu lenyap dari hidup aku. Jangan kau muncul dah just nak mintak tolong itu ini. Basicnya kau cari aku bila kau nak mintak aku tolong then kau dajalkan aku free-free. Memang dasar tua saja tapi tolol.



Dah sem akhir baru nak best.
Yelah dah kembang sikit otak dah tak bergaul dengan golongan safe-safe je.


Kalau nak gather semua things that happen in sem 5 memang banyak tak muat satu entry. tapi memang best uni life. 


Dhaa



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...