11 April 2012

:)

Assalamualaikum w.b.t.

Alhamdulillah ada lagi kesempatan update belog ni.

Ekceli aku nak cakap terima kasih pada yang sudi membelogkan diri anda sudi pulak follow belog ni. aku hargai usaha anda saya dahulukan dengan ucapan tahniah lah sebab berjaya follow belog ni.

So, aku orang kelahiran kedah kena lah buat ucapan dalam bahasa utara antarabangsa. tapi sebelum korang pikir aku mencarut sorang-sorang meh belajar bahasa utara dengan cara yang ringannn..



Utarish Education.

Aku ni harap IC je 02 tapi tak ada habitat kat kedah pon. pernah berulang-alik macam kena buang negeri je adelah. bukan aku reti cakap utara laju-laju. masa baca cerita atas ni macam kerut gak eh pe benda senanyan? uhh memang memalukan orang kampung betoi.

Takde ucapan dalam bahasa utara lah. aku surrender. hahaha.



Nanti aku belanja naik boyan pusing-pusing lah.


Dhaa 



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...