18 April 2012

Day 2: Explain your current relationship status


Badan makin lesu sebab drive dari Manjung - Batu Gajah 45kilo lebih kurang. merasa jugak bermalam di rumah Aini since dia pelawa aku and Ketot datang umah dia. aku ni memang pantang. pantang di ajak. laju je aku ajak adik aku sekali. 

Eh kembali pada blogger challenge untuk day two. 

Explain my current relationship status. relationship? status?

Hubungan aku ni banyak. hubungan dengan Allah, mak abah adik beradik, kawan-kawan. tapi part special relationship status with someone lah kan. 




Currently aku ade satu je boyfriend. in future pon dia sorang jelah kot. memang takde dah orang yang nak kat aku kalau dah aku pon tak berminat nak cari lain. waaa 0_o

Dah 2 tahun 4 minggu 1 hari kami mengadu domba. actually kami tak ade specific date for anniversary sebabbb. ade lah sebab yang tak boleh di elakkan. T_T over ah 

Kami berkenalan melalui seorang sahabat. dia kawan aku and kawan pada boyfriend aku ni jugak. agaknya naluri seorang sahabat dia kesian kat kami berdua yang sunyi tak ade pasangan macam orang lain minum satu gelas air kongsi dua orang gamaknye. ?




So, hubungan ni berjalan lancar even jarak jauh since dia study kat UMT kat Terengganu and aku Kedah. sekarang dh habis study dok perap kat rumah masing - masing. tapi kali ni dekat sikit lah jarak dia tak sampai 2 marhalah.



My only Saif Ali Khan.
Jadah Saif Ali Khan kacak macam ni tehee.
Meet my Saiful Azri Nawawi <3

Dhaaa



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...