22 April 2012

Day 6: Your bestfriend(s)

Assalamualaikum wbt..

Aku dah skip day 5 huaaa padahal takde idea nak story dalam day 5. seriously aku dah cuba selongkar apekah amazing things that ever happen dalam hidup aku tapi yang aku ada just biase-biase sampai mesti orang laen pikir "itukah yang di katakan amazing? demm boring"

Then, aku akan settlekan day 6 senang kerja aku. aku ade beberapa bestfriends yang tak mungkin sama dengan friends serata donia yang lain. kami macam saling melengkapi. tak ada salah seorang dari kami maka cacatlah lagu nyanyian artis pujaan.

Pertama:


Nur Aini Daniel Tomo

Aku kenal dia since standard 4 sampai sekarang. banyak sangat-sangat kenangan dengan dia sumpah aku cinta dia.

First:


Amira Fatihah Mohd Jamil

Kita berkenalan masa form 3 sebab kita satu kelas. dia paling pandai dalam kelas time tu. diam-diam ubi berisi. dia diam je dalam kelas tapi bila hang out sekali rupanya sangat kelam macam aku hahaha sayang dia ketat-ketat.

Satu:


Sharifah Zuhaila Syed Mizuri

Nama dah macam artis. memang dia paling artis ahh hot setap gila dia ni. aku kenal since form 4 sebab selalu hang out sekali. aku rasa chemistry aku dengan dia memang kuat. aku harap kami kekal sampai bila-bila. wo ai nii sayang.

Wahid:


Zuhaila Zulkufli

Dalam kalangan kami, dia paling vogue hahaha. melaram je kejanya. since aku kenal dia, kami memang selalu pergi mane-mane bersama. kalau aku tak ajak dia, dia yang ajak aku. sarang heayo a lot.

Lepas ni kita jangan pisah dah. kalau nak berpisah, tunggu dah ade husband masing-masing then korang ade kelayakan nak berpindah keluar dari bumi Batu Gajah if korang nak lah. ok?

Dhaaa




3 comments:

♥ wawawawa ♥ said...

jangan cakap korang snap pic dlm tmpt baby kat aeon..haha ;p

faY said...

wah ko well known ah dgn aeon wakakaka

Matthew said...

hahaha well..ahaha :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...