23 April 2012

Fobia 27/4

Assalamualaikum wbt..

Khabar angin bertiup deras mengatakan yang result exam student diploma akan keluar 27/4. benarkah? cepat gilos tak samapi sebulan habis exam dah nak keluar result. aku takot lecturer-lecturer tak cukup tanah kejar date nak submit result je. kang halai balai je mark paper oh kejam.

Dalam masa tak sampai sebulan nak mark paper student yang berlambak mana sempat, dengan nak urus majlis nikah, resepsi. ceywah memahami naluri lecturer. anyway tahniah pada Madam Anis yang baru je berkahwin semalam  kalau tak silap aku lah. aku tak pergi sebab jaohh kat Perlis.



Semoga perkahwinan Madam and husband kekal ke akhir hayat.
Credit picture: curik dari fb madam.

So, I am wondering right now. madam sempat ke tak mark paper dengan tenang? paper Industrial relation jangan buat main.. nak menjawab kena perah otak mak nenek apetah lagi yang kena marking paper. 

Ahh peliss aku gerun sangat-sangat. tak bersedia nak terima result yang warna terbang (flying colours). with flying colours la sangat. kang warna tu tak terbang, pinggan mak aku terbang terajang muka aku. 



Rasa nak lari dari tarikh 27/4 even aku tertunggu-tunggu result tapi takot nak terima kenyataan yang tidak-tidak. sekarang kena banyak berdoa jelah sebab usaha dah lepas. 

Good luck jugak kat semua yang akan terima result. regardless of any result, good luck =)

Dhaa




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...